fredag!

Idag är jag faktiskt lite stolt över mig själv. Klockan 7 gick jag och M upp imorse och började tvätta. Vid 9 gick jag ner och solade efter det har jag både tränat på nautilus och powerwalkat lida med julia, nu äntligen har jag bestämt mig för att sluta vara lat. Vi ska börja med att gå varannan dag och jag ska försöka träna på nautan 2-3 gånger i veckan. Jag vet ju så väl att jag mår så mycket bättre när jag tränar, jag fattar inte varför jag slutar med jämna mellanrum? 

Ikväll kommer L&L hem så då ska vi äta alla tillsammans. Jag och mamma ska laga fläskfilégryta med klyftpotatis och steka massor av hemmaplockade kantareller och förhoppningsvis kan vi sitta ute, varmt ute nu ju! :)







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!