kvällsmys!

Idag har jag faktiskt endast tagit det lugnt och gjort det jag känner för. Nackspärren har hindrat mig från att till exempel träna på nautilus, städa vintergarderoben osvosv. Men det gör faktiskt inte mig så mycket, jag har haft det skönt.

Jag sov till klockan tio och förflyttade mig direkt till soffan med täcket invirat runt kroppen och tittade på malou. Därefter hoppade jag direkt in i duschen och klockan ett kom min bästa vän på fika. Jag bjöd på kaffe & lussebullar. Vi pratade massor om allt mellan himmel och jord och jag fick känna på hennes stora mage.

I eftermiddag har jag och M varit ute och gått i två timmar (mycket skönt!), vi gick först till broge för att hämta plankor till kvällens plankstek, därefter vidare till willys för att köpa kött.

Sedan gick vi hem och lämnade allt och fortsatte mot trädgår'n, (de fina rosorna ni ser på bilden fick jag av min finaste vän när hon kom på besök ♥) hade dock ingen vas som passade så det var alltså anledningen till att vi gick dit. Det syns inte på bilden men den är jättefin, det är som sprickor över hela vasen så det nästan glittrar om den.

På hemvägen stannade vi på systemet och köpte gott vin till kvällen. Ikväll ska vi ha en sån där riktigt hemma-mys-kväll, massa tända ljus, god mat, gott vin och självklart ska vi se på idol!

Jag tänker iallafall ha en riktigt trevlig helg så jag önskar er alla detsamma!






Postat av: Sara Li

<3

2011-11-18 @ 21:43:10
URL: http://slv.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!