måndag

Har jobbat hela dagen och tagit tag i en jobbig grej, men nu är det är gjort! Sånt som är jobbigt är bara att ta tag i direkt istället för att gå och hoppas på att det ska lösa sig själv, så tänker jag. Nu kan jag iallafall pusta ut.

Nu ikväll har jag och M gått en kort prommis och varit och handlat lite på coop. De hade mycket bra erbjudanden denna vecka, 3 avocado för 10:- och tacomix för 1:-, tips för er som precis som jag, älskar taco! ;)

Men ikväll är jag nyttig!






Postat av: Louise

Hoppas du köpte kryddpåsar till mig eftersom jag köpte till dig sist!!

2011-11-14 @ 21:17:47
Postat av: Sandra

Självklart! Puss

2011-11-15 @ 17:41:37

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!