Tillbaka!

Hej kära läsare!
Det var länge sen, jag har saknat bloggen. Men tiden har inte funnits, så trött och så slut som jag är just nu är många, många år sen jag var sist.

Uppdatering av mitt liv!
Just nu jobbar jag på två jobb, både som barnflicka och på lager. Vilket innebär att jag jobbar cirka 130 %, jag som är van att jobba 50-75%! Så just nu kan jag lätt säga att jag går på några sorts extra batterier.

I helgen var jag och M på ikea och handlade nya soffor och lite annat nytt till hemmet. Det blev så fint, är jätte nöjd. För er som inte vet så hade jag och M tidigare två vita ektorpsoffor (2-sitsare) och egentligen blev det ju ingen större skillnad men nu köpte vi två stora fina, sköna fåtöljer och en tre sits soffa istället, i vitt (såklart!)

Ja, det har hänt så mycket den här veckan att det får inte ens plats att skriva allt här.

Men iallafall så har vi bestämt oss för att bo kvar i våran lilla lägenhet. Efter mycket tjaffs & bråk med flensbostad orkade jag inte längre flytta. Men det känns okej, våran lägenhet är mysig, även om den är lite skabbig här och där.

Ikväll ska jag unna mig att sola, har inte gjort det sen i sommras känns det som, är vit som ett A4 papper. Det ska jag göra sen ska jag färga ögonbryn, tvätta håret och smörja på lite B-U-S så imorgon kommer jag förmodligen se lite piggare ut än vad jag gör idag!

M har dammsugit och städat härhemma idag så det är så rent & fräscht, skönt! När han kommer hem från träningen ska vi laga lax och börja vara nyttiga. (Vilket verkligen är på tiden!)





Puss & kram till er alla,
hoppas på bättre uppdatering framöver!






Postat av: Hanna

Hur går det på det nya jobbet babe??

2011-11-11 @ 09:35:50
URL: http://hanna87.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!