Jag är som jag är!

Okej, jag vet. Jag är världens krångligaste människa. Men det ska ni veta, att det är ingen i hela världen som behöver säga det till mig eller om mig. För tro mig, jag vet. Jag vet vad jag har gjort. Men det bästa av allt är att jag aldrig skulle göra det ogjort!

Såhär är det, mitt nya jobb det var ingenting för mig. Men ur någonting tokigt eller tråkigt så kommer det allting någonting bra. Jag skulle aldrig vilja göra det ogjort, alltså att jag tackade ja till det nya jobbet. För hade jag aldrig provat hade jag aldrig förstått. Förstått hur otroligt mycket jag tycker om mitt jobb på lager. Jag har kommit på att jag faktiskt tycker om att vara trevlig dagarna i enda, jag tycker om att baka, jag tycker om precis var och en av alla mina arbetskamrater som jag också har insett att det nästan känns som min familj, jag tycker om reslängden (låter ju helt knäppt, men den passar mig!), jag tycker om att jag (typ!) inte behöver bry mig om vad jag ska ha på mig, utan jag har mina arbetskläder som går i svart och som passar till allt, det enda jag gör är att piffa upp det hela med någon fin sjal! Ja som ni hör, listan kan göras lång! Så från och med idag är mitt JOBB på LAGER 157 och jag är så sjukt nöjd med mitt beslut, nu är jag där jag hör hemma, hos min (lager157)-familj!



Idag har jag jobbat till klockan 19, när jag slutade ringde mamma och ville jag skulle komma över på kaffe, bästa mamma. Stannade där enda till klockan halv nio och vi bara bubblade på som vanligt. Jag skulle kunna sitta och prata med henne dygnet runt, det tar liksom aldrig slut. Tog även hem lite tvätt som hon tvättat åt mig

När jag kom hem lagade jag mat åt M som var och tränade. Nu har jag äntligen tagit lite ledigt och ligger i soffan. Skulle egentligen dammsuga också, men det FANTASTISKA är att jag egentligen skulle jobba imorgon men jag behövde inte komma så jag är leeeedig, så skönt! Så dammsugningen och allt annat jag vill göra (typ tvätta fönster!) sparar jag till imorgon!


Så här ser det ut på väggen ovanför matbordet i vardagsrummet nuförtiden!
Mina fina böcker




Postat av: Elin

Sandra! Vi ska till sthlm imorgon och hälsa på Mallan och spana in hennes lya. Köpa julklappar samt ut och äta senare, häng på om du vill nu när du blev ledig! Tåget går 14.30 dit och hem 22.06! Jag och Frida åker!

2011-11-15 @ 22:29:25

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!