äntligen!

Äntligen lite lugn och ro!

Idag har jag jobbat hela dagen, försökte uppdatera bloggen från iPhonen men det gick verkligen inte, skumt!

När jag slutade åkte jag och tankade, mätaren stod på 3km när jag åkte från h-näs, tänk att jag klara mig enda till flen, haha. Åkte förbi mamma också, lämnade pizza till dem och hämtade vit målarfärg. Jag och M hann aldrig handla det igår, tur man man har en mamma som har allt!

När jag kom hem slingade jag håret och det ska jag säga er, det var verkligen på tiden! (avbokade min tid hos frisören, blev så nojig att det inte skulle bli bra!)

Jag och M har också hunnit med att laga god fisk och titta på one tree hill. Nu har jag precis tittat på desperate och sitter och velar fram och tillbaka om jag ska ta tag i att måla kökssoffan en andra gång ikväll eller om jag ska göra det imorgon. får se hur jag gör!

Imorgon är jag iallafall ledig och mycket står på to do listan, men det tar vi imorgon! Den här veckan är full av spänning och förväntan, härligt med sådana veckor ibland! :)


blev bara några ljusa slingor, känns betydligt fräschare iallafall!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!