dag 6 & 7!

Detta skulle jag vilja göra innan jag dör:
Skaffa fina barn såklart och bo i ett stort fint hus.

Min bästa vän:
Jag har ingen bästa vän. Jag har aldrig haft någon bästa och jag vill aldrig ha någon. Jag vet inte vad jag ska kalla mig själv, men jag gillar inte att hänga ihop tajt med någon, jag gillar att vara för mig själv. Jag gillar att umgås med många olika människor och jag gillar att lära känna nya. Men just nu så är jag tyvärr inne i en period i livet där jag knappt har någon ork till att umgås med folk, varken de jag känner eller de jag inte känner. Jag har liksom ingen glädje att sprida, jag känner mig oftast trött och att jag har massa annat att göra. Jag hoppas verkligen att jag blir som jag en gång var, social och glad. Men vem vet, alla kan förändras!

Louise kommer ju alltid vara min syster och hon är en fantastisk människa, så om det är någon jag kan lita på så är det henne. Hon får veta alla mina hemligheter och jag vet att de stannar där, en underskattad talang. M och hon är mina "bästa vänner"!






Postat av: Anonym

Jag håller med om att systrar är värdefullt och något mycket speciellt! Det är någon man alltid litar på till 100%! Härligt för oss som har en syster;) Kram/ Helene Sö

2011-10-09 @ 08:11:23

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!