helgen!

Äntligen (om man får säga så) börjar helgen gå mot sitt slut.

I fredags var mamma & lollo här och fikade och kollade idol med mig och M.

Lördagen bestod av jobb mellan nio och halv sex. Sen var det bara att gasa hemåt och svira om. Klockan sju hade jag och M bjudit över våra vänner på förfest och det blev till och med en riktigt lyckad sådan. Jag hade skitkul i alla fall. Vid elva började vi alla att gå mot amazon, jag gick in, hade skittråkigt och gick hem. Jättekonstigt egentligen. Det var helt okej musik och massor av folk. Men jag var väl inte taggad helt enkelt.

Idag började jag jobba klockan 12, hade inte klarat av att börja en minut tidigare. M skjutsade mig till jobbet, världens bästa han är!

Nu är jag äntligen hemma och tänka sig vad skönt att komma hem till ett renstädat hem. M har fixat under dagen, torkat bord, fixat med disken, slängt flaskor och så vidare. Det enda jag har gjort nu är att bädda rent sängen och duschat av mig. Så nu ligger jag i sängen med morgonrock och rentvättat hår, så skönt med söndagkvällar!

Ska snart klä på mig och gå till willys och handla lite tacogrejer. Ikväll är det tacomys, som vanligt hemma hos oss på söndagar!


tjejbordet igår!




Postat av: Emma Vitale

Attans! Att jag var tvungen att blunda på bilden ;)

2011-10-02 @ 22:50:19
Postat av: sandra

du är så söt ändå :)

2011-10-03 @ 13:38:38

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!