hemma igen!

Vi har haft en helt fantastisk resa och helg!

Vi har varit på madame tousseau, harrods, strosat runt i london, sett bigben & londoneye. Kollat fotboll, njutit av god mat, god dricka och trevligt sällskap.

Men jag måste bara säga, borta bra men hemma bäst. Känslan av att komma hem och få lägga sig i sin säng, sina lakan, sveriges vatten, friskluften och att kunna köra bil överallt, är ju bara helt underbart tycker jag!

Jag är helt slut nu så jag uppdaterar mer imorgon. Jobbar mellan 9-19.15, vet i tusan hur jag ska orka det, men det ska gå!

Nu ska jag se klart på pengarna på bordet sedan ska jag bädda ner mig och titta på någon film.

Hoppas ni med har haft en kanonhelg!
Nattinatti


fina harrods!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!