love!

Godkväll!
Ligger äntligen och tittar på desperate efter mycket jobb och slit.

Idag har det jobbats, älskade jobb. Känns så sorgligt att snart lämna det.
När jag slutade vid åkte jag och hämtade M så åkte vi och storhandlade på willys. När vi kom hem satte jag mig och betalade räkningar och min fina lagade mat, spagetti & köttfärsås, mums!

Imorgon händer mycket, jag ska tvätta soffklädslar, lämna in bilen för däckbyte och på eftermiddagen kommer fia och hämtar sofforna. Ska försöka hinna med och vila också, är rätt så sliten.

Imorgon kommer lite fler bilder från london och på vad jag köpte.


jag och M på tåget påväg mot gatwick!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!