måndag!

Tittar på efter tio. Tänk att nya svensson svensson filmen har galapremiär idag! Det får bli att se fram emot till nästa helg, kuuul!

Jag har mycket annat att se fram emot just nu. Nästa måndag ska jag till frisören och fixa till mitt hår, första gången jag går till frisören på många många år. Blir ingen större förändring men jag tror det kommer bli jättesnyggt!

Och om 12 dagar åker jag, M, lollo, lennart, yara och magnus till london, hur häftigt som helst. Vi ska kolla fotboll, chelsea-queens, gå på madame tousseau, äta god mat och shoppa, åhh vad jag längtar!

Nu vid 12 ska vi ses några tjejer nere på venezia och äta lunch.
Eftermiddagen ska jag ägna åt en PW och solning.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!