måndag!

Min bästa dag.
Hur härligt som helst att ligga kvar i sängen och höra hur alla andra åker iväg till jobbet. Taskigt av mig att vara lite skadeglad, men efter att ha jobbat en hel helg är det så skönt att få sova ut och få vara ledig en dag.

Igår kväll hade jag och M, tre kronor maraton och spelade chicago, jättemysigt.

Just nu tittar jag på efter tio, dricker juice och bloggar. Dagens planer har jag inte bestämt än. Klockan 11 börjar, i rymden finns inga känslor på tv1000 nordic, det är flera som sagt att den är bra men jag har aldrig sett den. Så jag tror jag ska titta på den och efter lunch ska jag gå lidarundan!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!