mums!

Då var man välförberedd inför morgondagen, kanelbullensdag!



Hela eftermiddagen har gått åt till att greja i köket. Påvägen hem från min PW bestämde jag mig för att baka kanelbullar, så jag stannade till på coop och handlade lite ingredienser. Hade också lovat M att laga hemmagjorda pannbiffar och spagetti & köttfärsås som han vill ha som matlådor när jag jobbar.

Började klockan 5 och var klar strax efter 8. Men det har varit både kul och mysigt. Jag har gjort allt i lugn och ro, och med radion på så blir allt lite roligare också. M kom och hjälpte till på slutet, pensla bullar och rev lök. Nu har vi ätit tillsammans och ligger i varsin soffa och är helt slut så nu ska vi nörda tre kronor.




Postat av: patrik

bästaste kanelbullarna! xD

2011-10-04 @ 19:34:28
Postat av: Sara Li

Jag vill också smaka:)

2011-10-05 @ 09:30:40
URL: http://slv.blogg.se/
Postat av: sandra

tack patrik! jag skulle ta med till er igår man jag är sjuk! :/

2011-10-05 @ 10:37:28
Postat av: sandra

det är klart att du ska få smaka, har massor av påsar och du ska få en! :)

2011-10-05 @ 10:38:16

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!