nytt!

Åhh lägenheten/lägenheterna var så fräscha.

Som sagt skulle vi titta på en lägenhet men vi fick till och med titta på två som låg dörr i dörr med varandra. Vi fastnade för den andra lägenheten. Den var några kvadratmeter större och hade en bättre planlösning. Någon av dem kommer bli våran i alla fall. :) Badrummet var nog min favorit, vitt och ljusgrönt kakel och jättejätte fräscht. Sovrummet var jättestort med 5 inbyggda garderober (perfekt!) och köket var vitt och såklart helt nytt med snygga spotlights längs med skåpen. På tisdag kommer resultatet, spännande.

Nu ska jag åka och köpa blommor, nu har mina sista pelagoner vissnat för säsongen så det är dags att köpa något nytt!

Ikväll kommer en jobbarkompis hit, jag ska färga håret på henne så ska vi äta middag ihop, mysigt!


fint i köket!




Postat av: Malin

Hej. Jag tänkte att du kanske tittar in på bloggen oftare än vad du tittar in på Facebook. Tänkte bara skriva att jag har skickat ett mail till dig där :)

2011-10-19 @ 18:02:32
Postat av: sandra

hej malin! jag tittade precis min mail, men har tyvärr inte fått något mail? kan något ha gått fel?

2011-10-19 @ 18:21:03
Postat av: Josefina

2011-10-19 @ 18:33:23
Postat av: Anonym

Åhh det låter på beskrivningen som om vi kommer bli grannar, kan det var gamla brandstationen? :) vilken trappupgång? Jag bor i c. Kram Josefina

2011-10-19 @ 18:34:43
Postat av: sandra

hihi, ja det stämmer bra! kommer inte ihåg vilket nummer det var dock, men det ska bli så kul! :) då får du komma och dricka kaffe hos mig ;) puss!

2011-10-19 @ 18:40:25
Postat av: Josefina

Självklart och du hos mig :) vad skoj att vi blir grannar!

2011-10-19 @ 23:08:02

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!