onsdag!

Hallå!
Imorse var jag uppe med tuppen och gjorde M sällskap till tåget. Det var en fin morgon och ibland kan det vara skönt att vakna till rätt så skapligt.

När jag kom hem bäddade jag sängen, plockade disk osv. Sen började faktiskt att måla ramarna till tavlorna jag köpte här om dagen. I bakgrunden lyssnade jag på efter tio..

Jätteintressant ämne idag, dödshjälp.
Fantastiska berättelser hade damen som var gäst hos malou. Hon arbetar på en klinik i schweiz där de använder sig av dödshjälp. Jag förstår inte hur det inte kan vara tillåtet här?

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, ska åka iväg till mormor och morfar och hjälpa de att handla!

Ikväll kommer tjejerna över på middag, har inte riktigt bestämt än vad jag ska bjuda på än. Det får bli en överraskning!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!