onsdag!

Min enda lediga dag denna vecka! Och oj så skönt det är. Gick upp vid nio när M åkte till skolan, klädde på mig och ringde till mamma och hon var också ledig och skulle precis dricka kaffe, så jag drog av alla soffklädslar och åkte iväg dit och tvättade och åt frukost med henne.

Nu har jag precis lämnat in bilen för däckbyte och nu tänkte jag städa av lite här hemma. Ringde flens bostad också för att ta reda på när vi på ett ungefär får börja flytta in i nya lägenheten och det kommer bli runt 1 december och det passar mig alldeles utmärkt på grund av allt nytt som händer runt omkring just nu.

Det enda problemet är att fia kommer och hämtar sofforna idag och vi hade inte tänkt köpa nya förren vi flyttar in i den nya. Men att leva utan soffor i över en månad känns inte så där lockande så nu måste vi planera in en tur till ikea snarast. (stackars mig!) ;)

Klockan 5 idag ska jag iväg och kolla på ALLA de lägenheter som jag har sökt. Alla är lika stora men är på olika våningar och anledningen till att jag ska kolla på alla tre är för att i den vi kollade på sist går det inte att sätta in en diskmaskin i. Det känns så där att byta från en lägenhet med diskmaskin till en utan. Så jag hoppas verkligen att det är möjligt i några av de andra.








Postat av: Anonym

Fin sjal! Hoppas den är på sin plats när jag kommer hem imorgon.

2011-10-26 @ 15:49:46
Postat av: sandra

det tyckte jag med louise, men såg min fina gröna jacka hängandes i trappen hemma därför tog jag mig friheten att låna denna som utbyte!

2011-10-26 @ 16:45:31
Postat av: Elin

Haha låter som hemma hos oss :) Bara att emma tar sakerna till Åre!

2011-10-26 @ 19:09:30
Postat av: Anonym

Skillnaden är att jag ALLTID frågar innan jag lånar något.

2011-10-26 @ 20:18:44
Postat av: sandra

förlåt, den är där den ska imorgon kl. 12!

2011-10-26 @ 20:31:18

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!