svensson svensson!

Åkte hem till mamma på lunchen och drack kaffe med henne och lollo och bestämde att vi ska gå ut och käka och gå på bio tillsammans imorgon!

Åkte sedan hem till farmor i mellösa för att hälsa på, men hon var inte hemma. Så jag åkte till pappa istället, röjde undan löv, pratade lite och tände ett ljus. Vad fint han hade det. Solen sken, sjöutsikt och alla de underbara färger som hör hösten till. Hösten påminner mig om pappa, det var hans absoluta favoritårstid. Det börjar faktiskt bli min också.  

När jag kom in tillbaka till flen så mötte jag farmor på stan, jag följde med henne till bokhandeln och köpte en presenent till hennes särbo/pojkvän/kille eller vad man nu kallar det. Sedan bestämde vi att jag skulle komma förbi ikväll istället och dricka kaffe och hämta en klänning som hon har fixat åt mig.

Nu ska jag och M eftermiddagsfika, mysigt!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!