tack för idag!

Oj vad bra mina affärer har gått idag, jag är så nöjd!

Nu är det endast en liten tavla kvar och den kan jag säkert leva med ett tag till (om nu inte någon vill ha den!)

Och jag har kommit på en superidé, innan vi flyttar tänkte jag samla ihop alla "småprylar", kläder, dekoration och så vidare som jag inte längre vill ha, så får alla som vill komma förbi och se om det är något ni tycker om. Typ som en loppis i lägenheten! :) Vad säger ni om det?

Nu är jag helt slut efter hårfärgning, garderobstädning och dammsugning. Så nu ska jag stupa i sängen, godnatt kramar till er alla!


förlåt, men jag längtar faktiskt till vintern!




Postat av: Malin

Visst kan du ha så :) Eller så har du över bloggen då med, det verkade ju fungera bra. Och du fick mycket sålt. Du gör som du själv vill! Kram

2011-10-20 @ 14:07:13

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!