du & jag!

Ikväll har jag och M gått stenhammarsrundan i kylan, vi har nu som mål att gå lida/stenhammar minst 2 gånger i veckan och vi har nu avklarat denna veckas mål, skönt!

När vi var ute och gick bestämde vi oss för att ha lilllördag här hemma eftersom jag jobbar i helgen. Så på vägen hem stannade vi på systemet och handlade lite gott vin. När jag kom hem åkte jag direkt till farmor, vi satt och myste i soffan och drack kaffe och tittade på tv en stund. Hon ska sticka jättefina raggsockor åt mig i vitt, beiget och grått, gullis farmor!

När jag kom hem lagade jag och M mat, thaigryta blev det denna kväll och lite vin till det förstås.

Mitt upp i allt har jag också köpt en iPhone, jag som inte ens ville ha en. Men hittade en sprillans ny på blocket för ett bra pris så jag passade på att slå till! Någon som har förslag på vad man ska ha för operatör?

Hörs imorgon,
natti kramar till er alla!






Postat av: Sara Li

Härligt med iphone:)

Ta inte telenor, jag skulle rösta för Telia!:)

Hoppas vi ses snart. Puss

2011-10-14 @ 09:57:06
URL: http://slv.blogg.se/
Postat av: Elin O

telia eller tele 2

2011-10-15 @ 12:07:16
URL: http://megaelin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!