natti! ♥

Ligger nu helt däckad i vårat underbara sovrum som vi snart kommer att lämna. Samtidigt som allt nytt känns spännande och roligt så känns det också läskigt och främmande. Tänk om vi inte trivs i den nya lägenheten? Tänk om jag inte trivs med det nya jobbet? Tänk om, tänk om!

Jag önskar att jag var en sådan där person som tog allt så lätt, som tänker att allt går att lösa och att allt ordnar sig. Liksom ta livet lite med en klackspark.

Men ibland måste man ta risker, även om det känns jobbigt. Samtidigt som jag känner så här, så känner jag ju också- gud vad härligt med ett nytt jobb, ett jobb där jag får hålla på med sådant jag tycker är roligt. Och jag ska flytta till en lägenhet som är tipptopp från golv till tak, nytt och fräscht kök istället för ett flottigt, grönt och 30 år gammalt kök. Men det är ju liksom mitt hem, mitt jobb och det har ju varit mitt liv de senaste åren. Min trygghet.
Men nu ska jag blicka framåt och det ska jag göra med glädje!


Och just det!
Världens bästa mamma bjöd på supergod mat ikväll och det var lika mysigt som vanligt, puss till dig!


puss & godnatt till er andra också!




Postat av: Sama

Allt ordnar sig alltid. Vill man, får man.

2011-10-22 @ 01:13:57
URL: http://sotss.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!