fredag!

Vilken soffpotatis man blir när man är sjuk, men man orkar ju inte med mycket annat. M och jag spelade alfapet hela kvällen igår. Min önskan var att han skulle gå till leksaksaffären här i flen och fråga om de hade det och det hade dem, åhh så glad jag blev! :)

Annars var gårkvällen rätt tung, allt är rätt tungt emellanåt. Men vad tjänar det till att vara ledsen, inget blir ju bättre?

Idag känns det lite lättare och M är så gullig som tar hand om mig. Han har nu åkt till skolan och jag har duschat. Jag ska ta det lungt nu på morgonen, läsa tidningen, dricka kaffe och se klart på efter tio.

Vid ett-tiden är det tänkt att jag ska åka in till eskilstuna och möta upp M för att äta lunch tillsammans och gå i några butiker. Inget är spikat, utan jag ska göra som jag orkar.

I eftermiddag ska jag iallafall träffa bästa Sarali vid hennes hus, så ska vi fika och umgås, längtar!








Postat av: julia

sandris! det är "bra" att vara ledsen i lagom mängd. är man ledsen ska man gråta, likväl som att man ska skratta när man är glad :) håller man inne känslorna blir det inte alls bra :)

krya på dig med!

puss & kram

2011-10-07 @ 21:23:45
URL: http://jryberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!