dag 1 - om mig!

Sandra Christina Lynne Strömberg
1988-12-27
Stenbock

Jag vill tro att jag är snäll och omtänksam. Men jag är också väldigt bestämd och envis. Jag är en kärleksfull person som älskar mina närmaste mer än ord kan beskriva.

Jag älskar mitt hem och är näst intill perfektionist. Jag tycker om att umgås med familj, laga mat, träna, shoppa, inreda och promenera. Min favoritserie är desperate housewives och en av mina bästa filmer är the holiday.

Jag har gröna ögon och är 175 centimeter lång. Jag har en fobi- byxor! Jag använder (nästan) aldrig det, jag har en förkärlek för kjolar och klänningar. Just nu tycker jag de snyggaste färgerna på kläder är rostbrunt, vinrött, grått, brunt (i alla nyanser) och konjaksfärgat.

Just nu bor jag och min M i en trea mitt i flen. Vi har varit tillsammans i 5 år.
Efter gymnasiet som jag gick i nyköping började jag jobba på yxtaholm som konferensvärdinna. Nu jobbar jag på lager 157 i hälleforsnäs och har gjort det sen det öppnade för tre år sen.
 
Min favorit
butik:
HM
parfym: jessica simpson fancy
mat: taco/enchiladas
dryck: pepsi max & vatten
efterrätt: lollos cheesecake
sport: innebandy
färg: vitt & beige
porslin: rice
program: efter tio
bok: läser inte
skådespelare: jerremy piven
vin: chapell hill sweet sparkling (mousserande)


jag tycker om att baka!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!