dag 4!

Hallihallå!

Idag har det jobbats för fulla muggar, Anna var snäll och släppte iväg mig en kvart tidigare så jag hann ner till nautan. Fan vad skönt det är att vara taggad på träning igen, wihooo, vill träna hela tiden!

Jag och M har precis duschat, nu sitter vi i varsin soffa klistrade framför tvn, lyxfällan, kniven mot strupen och sex and the city. Så nu har vi har att göra fram till klockan halv tolv, då jag förmodligen kommer somna på minuten.

Imorgon blir en bra dag, jag ska plocka undan lite tvätt och så härhemma sen ska jag banne mig gå en långpromenad och få massor av friskluft och på eftermiddagen ska jag och sarali rida ut, mys! ♥





Postat av: Sara Li

Det blir super mys:) ses i mrg puss o kram

2011-09-08 @ 21:20:45
URL: http://slv.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!