snart helg!

Åh vad jag längtar till helgen, det händer så mycket skoj!

På fredag förmiddag ska jag till Sofie i Malmköping och fixa naglarna, vid lunch ska jag och bästa sarali ses och ta en fika och titta till hennes husbygge.
På eftermiddagen åker vi (jag & lollo) upp till stockholm, lovisa fyller 20 vilket vi ska fira med att fördrinka hos henne, gå ut och käka och sen vidare ut på krogen, kuuuul!

Vi sover kvar hos lovisa till på lördagen, då ska vi möta upp mamma, moster och våra fina kusiner på grönalund där vi ska gå hela dagen. På kvällen ska vi iväg till yara på 25 års fest!

På söndagen ska släkten åka till en viltrestaurang och äta middag tillsammans och fira mormor som fyller 66 år! ♥

Och på kvällen kommer jag förmodligen ligga död..





Postat av: Lovisa

Vilken helg!

Vi ses på fredag, wihoo! :D

2011-09-22 @ 10:03:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!