söndag

Fan vad kul vi hade igår, Yara lyckades bra med sin ferre! God mat och trevliga människor.

Idag har familjen varit på öster malma och firat min fina mormor som fyllde 66! Åh attans så god maten var, jag är fortfarande mätt. Vilt kött, är det inte hur mycket fräschare som helst än "vanligt kött"?

Ikväll har vi varit över till yara och magnus och planerat resa till london, weei. På hemvägen stannade vi på coop och handlade tacogrejer. Så sent ikväll ska vi ha tacomys. Vi båda har sovmorgon imorgon, aaah så skönt!

NU- tv och soffhäng!


galna kusiner på restaurangen!





Idag hade jag på mig detta!

Kofta från Gina
Linne från Zara
Sjal, kjol och stövlar från HM




Postat av: yara

det var superkul att ha er här och tack så mkt för allt:) ses 2morrow:)

2011-09-25 @ 21:02:27
URL: http://thefinest.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!