dag 3 - mina föräldrar!

Världens bästa mamma!
Det låter ju lite som en klyscha, men min mamma är faktiskt bäst. Hon skulle aldrig någonsin välja mig och louise i andra hand. Vi kommer alltid först i alla lägen och har alltid gjort. Hon är duktig på allt. Hon är så snäll och så omtänksam och det har hon alltid varit. Hon är den starkaste person jag vet. Hon har gått igenom saker som många aldrig kommer behöva vara med om. Hon är värd det bästa. Min mamma är min förebild och en av mina bästa vänner.

Jag skulle inte klara mig en dag utan dig!






Min fina pappa!
Som var kameraskygg och därför hittade jag ingen bättre bild än den här. Vart ska jag börja? Pappa älskade pappa. Vad jag saknar dig. Varje dag. Tänk vad avundsjuk jag är på de som har en pappa. Tänk om jag fick ha dig. Vad kul vi skulle ha. Vi skulle bråka med varandra och vi skulle bara hänga i soffan och titta på så ska de låta och äta ostbågar. Jag skulle ringa dig varje gång jag ville ha hjälp, med sånna där saker som du kunde men inte mamma. Jag skulle ligga i din famn och du skulle killa så där oskönt i håret. Men ändå, man visste att det var du och därför kändes det bra. Vi skulle gå ut i skogen och bara njuta av solen som glimtar fram mellan träden, vi skulle prata om allt och ingenting, precis som vi brukade göra. Min fina pappa, hur har jag klarat mig i 2 år utan dig? Jag vet inte, förmodligen för att jag har världens bästa mamma och världens finaste syster! Men alla behöver en pappa, hur kunde du bara lämna oss 40 år för tidigt?

Men du har det bra nu, det är det viktigaste.
Jag tänker på dig varje dag, hoppas du tänker på mig!
Men jag vet, vi kommer ses igen du & jag!






Postat av: Elin

Vilka fina ord du har skrivit Sandra! Tror de är riktigt stolta över att ha en sådan underbar dotter som du <3

2011-09-28 @ 22:13:11
Postat av: L

<3

2011-09-29 @ 01:47:52
Postat av: Yara

<3

2011-09-29 @ 13:26:48
Postat av: Sara Li

Nu grinar jag floder!! Vilka fina ord du skrivit.. Du är nog världens finaste dotter! Och sen är du världens finaste vän också! Puss

2011-09-30 @ 16:46:15
URL: http://slv.blogg.se/
Postat av: sandra

TILL ER! ♥

2011-09-30 @ 17:36:00
URL: http://sandralynne.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!