ajaj, mitt i natten!

usch, det är lite synd om mig eller inte egentligen. jag har så jätteont i halsen att det inte går att sova. ibland är det tur att man har både dator och tv i sovrummet. man kan liksom ligga och titta på något eller pyssla lite på datorn om man inte är tillräckligt trött. FAST jag vill egentligen bara soooova men vad ska man göra när det inte går? dricker lite vatten mellan varven för att mjuka upp halsen. vet inte om det blir bättre men ja, det lindrar det hela litegranna iallafall.

som sagt, en sjuk(t) trött själ resulterade i en ny header.
den blev lite vårig. lite söt. lite vit & rosa. lika med lite sandra.

vad tycker ni? ♥


valde mellan bukettbilden till vänster och den här, båda är så fina! ♥





Postat av: Sara Li - Hästar och familjelivet!

Jätte fin, när vill du göra om min?;)

Hehe, jag på med datorn när jag ammar på natten=)

Stackars dig, krya på dig<3

2012-04-05 @ 07:02:41
URL: http://slv.blogg.se/
Postat av: Elin

Sandra inte sjuk nu! Drick whisky och krya snabbt. Kan trösta dig med att jag har också sovit dåligt, 3 timmar Max. Ses ikväll hoppas jag. Puss

2012-04-05 @ 08:59:40

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!