den stora dagen!

tagggar match då. måste vinna, måste vara bättre än förra gången. måste, måste, måste.. herregud så mycket måsten, jag spyr! men det får jag göra efter matchen, för nu ska vi vinnaaaaaa! hejdå division 2!

hade en kanondag igår. jobbade, gick ut och käkade på mozarella och åt godaste saffranspastan, i'm in love. spelade bingolotto, vann inte ett jota. men kul hade jag, lite planer har vi smidigt, som jag är taggad!

imorgon, då startar ett nytt liv. hejdå påskgodis & hejdå till allt som förstör min sommarkropp. bara för att det är peppande för mig själv (och kanske för er andra också!) så kommer detta bli lite mer av en träningsblogg nu under en period.

sen kommer det hända en annan kul grej imorgon, vi hörs då! ♥

 





Postat av: Linn

LYCKA TILL!!!! Ni är bäst!<3

2012-04-09 @ 14:38:08
Postat av: Emmis

Nice med träningsblogg!! ;)

2012-04-09 @ 14:49:47
Postat av: amanda

JAAA träningsblogg! nu blir vi fit tillsammans ;)

2012-04-09 @ 18:03:26
Postat av: Sandra

yes, nu kör vi brudaaaaar! :)

2012-04-10 @ 00:59:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!