godnatt!

kul att ni börjar bli många besökare här inne. svårt att veta vad ni vill läsa om, men jag antar att jag fortsätter så som jag gjort hittills. har ni några önskemål så får ni gärna komma med dem! :)

träningen gick skit. prestationsångest gånger tusen. jag orkar inte, nu vill jag bara få kvalet överstökat och sedan dra utomlands i någon vecka. om någon känner samma sak, hör av er. skulle ju vara kul att ha någon att åka med. är inte tillräckligt tuff för att våga åka iväg själv, tyvärr!

nu ska jag sova. jobb ons-tors 9.00-19.15, som vanligt!
nattinatti! ♥
 




Postat av: :)

Sandra, du behöver inte ha någon prestationsångest.! Du är redan bäst så som du är. Spela bara som du brukar ! :)

2012-04-04 @ 08:55:25
Postat av: Sara Li

Ha inte prestationsångest! Du kan inte göra mer än ditt bästa och de vet du ju att du kommer göra på fredag, tänk att det ska bli kul och va stolta över er själva att ni har kommit dit ni är idag<3

2012-04-05 @ 03:25:50
URL: http://slv.blogg.se/
Postat av: :D

visa gärna vad du shoppat och var de kommer ifrån osv. :)

2012-04-05 @ 05:57:06

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!