min kväll!

heeey mitt i natten!
efter jobbet åkte jag direkt hem till julia och hängde med henne & emma. jag klippte den blonda och la i lite slingor. var tvungen att åka innan resultatet på det hela var klart men fick nyss sms om att det blev superbra. så kul när man kan hjälpa till ibland. (lägg upp en bild i bloggen då så jag får se jullis!)

vid nio hämtade jag upp lite pizza & frida. vi bestämde oss förut idag för att åka hem och överraska elin med lite mat, lite tända ljus och lite tjejmys ikväll. så vi smög in i huset innan hon kom hem, dukade, tände ljus och fixade lite. tror ni hon blev glad? jaaaaaaaa, hon blev jätteglad. och vi har haft det så mysigt ikväll. massor av prat och massor av kebabpizza, mums!

imorgon har jag mysdag. ska bara göra sånt som jag känner för.
men först ska jag sova. hoppas ni har haft en bra dag, natti till er! ♥







Postat av: julia

nu har jag lagt upp bild :))) tack för hjälpen! <3

2012-04-26 @ 23:54:15
URL: http://jryberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!