smoothie! ♥

godmorgon!
det är helg, wihooo. blev dock ingen sovmorgon här inte. bilen skulle lämnas in för däckbyte klockan 08.00, så kvart i åtta ringde klockan. så när jag ändå var uppe passade jag på att gå en promenad runt sjön. lyssnade på rixmorgonzoo och gick och skrattade lite för mig själv. haha, roliga de är alltså.

nu har jag precis gjort frukost, superenkelt & supergott!
här har ni "receptet"
fruktsmoothie
 
100 gram lätt kvarg
1/2 dl funlight strawberry
2 dl kallt vatten
1/2 banan

2 dl exotisk mix

nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sedan göra mig iordning för en tripp till katrineholm med lollo. vi ska bara mysa. sitta och fika och prata lite strunt, typ! ♥


innehåller cirka 150-200 kalorier!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!