trötter!

godkväll!
jag är fruktansvärt trött. har jobbat hela dagen och inte gjort typ ett jota mer. har bäddat ner mig i sängen och tittar på berg flyttar in. om 5 minuter ska jag sova. ska sova ända tills klockan ringer 08.00 imorgonbitti då det är dags att åka till jobbet igen. tacomyset med moa blev flyttat till imorgonkväll, passar rätt så bra för idag känner jag mig bara trött och seg som sagt. längtar efter att komma igång med träningen på nautilus igen, kanske hinner med ett pass efter jobbet imorgon (innan tacomyset!), vore ju så skönt. nu när vi slutat med innebandyn på torsdagar också. just nu känner jag att jag skulle behöva lite peppning till träningen, känner mig inte alls inspirerad & motiverad, tyvärr.
help me & pepp me!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!