sov gott!

sitter hemma hos mamma och planerar veckan medans hon springer ut och in genom sovrummet i olika outfits. min uppgift är alltså att välja vad hon ska ha på sig när hon tar en tripp till stockholm imorgon.
enkelt är bäst (på henne!). skinnfärgade skor & väska. jeans & svart trench, så då var det klart!

jag och lollo har haft det jättemysigt i öret. idag har vi varit på ikea, marieberg och i lite andra roliga butiker. älskar örebros shopping. jag har (äntligen!) köpt en jättefin & bra plånbok som jag hittade på veromoda, jag köpte också min första cupcake och somriga vardagsglas från ikea. och självklart åt vi köttbullar till lunch.

påvägen hem stannade jag vid ittalaoutlet och fick med mig de två fina ni såg i inlägget innan. nu är det dags att sova. inatt övernattar jag hos mamman. jobb imorgon & torsdag, som vanligt. ♥

natti!


nya plånboken!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!