Winter

såhär fint var det utanför mitt fönster imorse, shit vad jag älskar snö!
 
har varit ledig i två dagar men ändå inte riktigt hunnit med allt jag vill.
igår så var jag ute och gick längelänge med både mössa och termobyxor på, det var så skönt. är det någon mer än jag som är i dagligt behov av frisk luft?
fixade lite presenter åt lollsen som fyller år på tisdag.
åh, vill ge henne nu, hoppas hon blir glad, hihi! 
hann även svänga förbi solariet och systemet, jäklar vad det ska drickas glögg i helgen!
 
idag jobbas det och 100 samtal senare har jag fortfarande inte fått tag i någon som kan laga lattemaskiner, hur svårt kan det va?
 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!