fredag, äntligen!

goddag mina vänner!
idag har jag hunnit med mycket. så här vill jag ha det varje dag!

imorse klockan åtta kom mamma upp och väckte mig med en kopp kaffe och tidningen. till min stora förvåning (och mammas också för den delen!) hade jag hamnat på första sidan i eskilstunakuriren. usch och fy säger jag bara, gillar ej att vara med i tidningen, något jag verkligen kommit underfund med den senaste veckan..

aja, började sedan dagen med att ta tag i lollsens rum. blev ett fantastiskt resultat!
(se bilder nedan!)

mötte frida klockan 10.20 för en prommis runt lida, för att sedan klippa henne. 12.00 åkte vi hem till sarali & viggo. jag storstädade hela huset medan de andra satt i soffan och myste. och nej, jag tycker inte synd om mig själv. jag är en av få som faktiskt gillar att städa. jag gillar att se resultat på saker och ting. och sen självklart så älskar jag att hjälpa de människor som jag bryr mig mycket om! ♥

efter städningen åkte vi och lunchade på stan. jag fortsatte sedan med att gå på bolaget, handla till kvällens middag osv. nu har jag precis hällt upp en kopp kaffe och ska unna mig en bit choklad av världens godaste chokladkaka.

sedan fortsätter dagen med bakning, har lovat mamman att göra min fantastiskt goda ananaspaj till efterrätt ikväll.

hoppas ni får en trevlig kväll! ♥


innan..

efter! tror ni hon kommer bli glad?

redo för lidan!

kaffe & choklad! ♥





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!