hej våren!

och hej alla!
det var länge sen man satt här. har saknat bloggandet vissa dagar och andra dagar inte. så nu har jag bestämt mig för att bara göra detta när jag verkligen känner för det! vilket kan bli hur som helst.. 20 gånger om dagen eller 20 dagar om året, det visar sig!

här kommer iallafall en liten sammanfattning av de senaste månaderna..


vann tomtecupen i nyköping..

firat jul med bästa familjen..

firat nyår med god mat & fina vänner..

världens finaste bebis kom till världen..

boxats och umgåtts med gullis noah..

och gullis bella..

köpt finfina träningsskor..

druckit massor av kaffe i vårsolen..

fikat & myst med fina vänner..

köpt ny vårjacka..

myst massor med sarali & viggo..

gått stenhammarsrundan ett antal gånger..

blivit intervjuad och fotad av eskilstunakuriren i denna outfit..

tränat sjuktmycket innebandy, vilket äntligen gett resultat..

och idag har jag gått lidan & njutit av den underbara vårvärmen!

känns härligt att vara tillbaka! ♥




Postat av: Mallan

Äntligen, som jag har längtat efter att du skulle börja blogga igen! <3

2012-03-12 @ 17:11:50
Postat av: emmis

Bra där!

2012-03-12 @ 17:26:43
Postat av: Elin

Som jag blev glad när jag inte såg lussekatterna längre :P

2012-03-12 @ 21:53:16
Postat av: Louise

Hahaha, kände precis som Elin.

2012-03-13 @ 15:53:23
Postat av: sandra

haha roliga ni är! :)



kul att höra iallafall! puss på er

2012-03-13 @ 22:16:13

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!