helgen!

har haft en underbar helg. bästaste på länge till och med!

i fredags kväll var det mys med tjejerna i elins stuga. igår var det match, gick sådär kan man väl säga. men skitsamma, vi ska kvala till ettan ändå, shalalala!

efter matchen käkade laget middag på mozarella för att fira årets prestation. jag åt en saffranspasta som var bland det godaste jag ätit, mums!

efter maten (och några cider!) traskade vi upp till andrea och hade sjukt roligt tillsammans. spelade spel, skrattade, drack & drack lite till. runt midnatt kom det massor av folk som gjorde det hela till en riktigt kul hemmafest. tack för igår andrea, hoppas din lägenhet stod kvar idag när du vaknade!

idag har jag jobbat mellan 12-16. det var så där perfekt med folk så man hade och göra hela tiden men ändå hann vara trevlig mot alla. solen sken och alla var allmänt glada, love my job!

när jag slutade åkte jag och lolls hem till mormor & morfar på söndagsmiddag. bästa stället på jorden för lite avkoppling. mitt ute i ingenstans där inga problem existerar längre. endast frihet.

ikväll har familjen haft söndagsmys, tittat på time out & irene huss.
nu väntar sängen, natti! ♥







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!