tisdag!

jag blev hemma igår. min kropp mår inte riktigt som den ska, känns jättejobbigt. jag har ont överallt och ingenstans, gick och la mig klockan sju och sov till klockan 10 idag. kroppen känns fortfarande konstig, benen värker. måste säkert operera bort de där ådrorna för att det ska bli bra. jag som inte ens vågar gå till tandläkaren.

ska försöka ta mig ut på en promenad nu iallafall, en lugn sådan.

skulle behöva åka in till stan i eftermiddag, lämna tillbaka lite grejer som inte kändes lika bra när jag kom hem och fick prova. får se hur jag gör. träning ikväll iallafall, hoppas benen känns bättre då.


lidan!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!