tisdag!

imorse när jag vaknade var jag jättesugen på en riktig LCHF-frukost så jag gick ner och slängde ihop äggröra, bacon och korv. jag som annars är en riktig yoghurtmänniska blev rätt så chockad över detta sug. men helt ärligt så tror jag att det är bland det bättre man kan äta till frukost. detta åt jag alltså för 6 timmar sen och känner mig fortfarande inte hungrig överhuvudtaget.

idag har jag varit hos min psykolog/coach/vägledare/terapeut eller vad man nu vill kalla det, kärt barn har många namn. tre timmar satt vi där och prata om allt mellan himmel och jord. fruktansvärt skönt att få ur sig alla ilska, tankar, funderingar osv. avslutade samtalet med 45 minuters massage, sjukligt skönt! ♥

nu ska jag ta mig ut på en solig promenad och efteråt ska jag dricka lite kaffe med mammsen och ikväll är det träning!
 

lite lyxigt när man bor hos mamma, att lollsen har sin garderob där så man behöver ju inte släpa kläder. (lånar dina kläder idag, som du kanske ser.. forsätter med det resten av veckan också så du vet, tack!) ♥





Postat av: Louise

Som tack för lånet kan du tömma min tvättkorg och städa mitt rum inklusive garderoben, tack :)

2012-03-13 @ 15:48:56
Postat av: Sofie

Va kul sandra att du bloggar igen =) hoppas allt är bra med dig! Stor kram

2012-03-13 @ 21:33:04
URL: http://dittwahlavnaglar.blogg.se/
Postat av: sandra

louise: jag ska tänka på saken ;)



sofie: vad kul att höra! :) allt är bra här, hoppas du också mår bra ♥ kraaaamis



2012-03-13 @ 22:15:06

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!