nostalgi!

åhhh, att bo hemma hos mamma är som att flytta tillbaka tiden. har precis kollat igenom alla mina gamla album på datorn här hemma. vilka fantastiska år jag/vi har haft, jag fattar inte varför man inte hela tiden njuter mer av stunden och av det som händer just här & nu? när jag kollar på dessa bilder fylls jag med lycka, så mycket kärlek vi gett varandra de senaste åren, puss på er alla fina vänner och jag hoppas ni njuter lika mycket som jag utav dessa bilder! ♥



alla bilder har sin historia och det är det som gör mig så lycklig!
nu kommer jag sova gott, natti till er! ♥




Postat av: Roggan

Låt oss alltid hänga ihop<3!!

2012-03-14 @ 00:22:35
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/
Postat av: Sara Li - Hästar och familjeliv

Åh<3

älskar dig!

2012-03-14 @ 02:05:16
URL: http://slv.blogg.se/
Postat av: Mellan

Åå nu saknar jag er där hemma massor <3

2012-03-14 @ 07:36:46
Postat av: SB

memories <3

2012-03-19 @ 15:40:38

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!