fint!

köpte en jättefin jacka åt mamman i k-holm. har tröttnat på hennes tjat om att inte ha någon vårjacka. så nu slog jag till, en marinblå halvlång jacka som passar både till fint och till vardags. hon blev jätteglad. ♥
 
själv köpte jag min spray som planerat och äntligen hittade jag en jättefin hallonröd löparjacka. så imorgon ska den invigas.

ikväll har jag varit hemma hos familjen och druckit kaffe och pratat lite skit. nu ska jag äntligen bädda ner mig och kolla på någon bra film efter att ha både duschat, smörjt in mig och färgat ögonbrynen.
 
hoppas ni har haft en bra dag, natti! ♥


klänning från lager 157, korallrosa sjal från lindex, korallfärgat armband från hm.




Postat av: Sara Li

<3

2012-05-08 @ 04:32:43
URL: http://slv.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!