work, work, work!

idag jobbas det!
 solen skiner in genom fönstrena och jag bara längtar efter att få gå ut.

denna vecka känns låååång även fast det inte är många dagar kvar. jobbar hela dagen idag och när jag slutar klockan 19.15 ikväll måste jag hem och sova dirren. är fruktansvärt trött. jobbar imorgon igen, 9-19.15 men då ska jag antingen gå en lång pw eller träna på nautilus och sola direkt efter jobbet.

på fredag ska jag städa hemma hos sarali, sen direkt ut till bettna för att förbereda en stor 50 års fest som jag ska jobba på på lördagkväll. (efter att jag jobbat på lager!)

på söndagen har vi "avslutning" med innebandylaget.
plus att lägenheten måste dammsugas och jag måste träna.

PLEASE, GE MIG MÅNDAG NU!

image description






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!