allt klart!

nu är jag äntligen färdig för dagen.
 
emma & jag var nere och tränade mellan halv åtta och halv nio. vi körde verkligen järnet båda två och det gick riktigt bra. körde det vanliga passet, en halvtimme kondition & en halvtimme styrka.
 
påvägen hem stannade jag och solade, hann inte innan träningen. nu jäklar ska jag bli brun!
väl hemma slängde jag i lite färg i håret och medan det fick sitta i så hängde jag upp all ren tvätt, fem maskiner. snacka om att det är fullt i tvättstugan nu, men renstädat är det!
 
nu är det verkligen städat tiptop härhemma. ligger nu i min renbäddade säng och njuter. 
att vara nyduschad och sedan krypa ner i nytvättade lakan kan ju vara bland det skönaste som finns. 
känns iallafall bra att jag fick allting klart idag så jag nu kan ta helg! (även om jag jobbar!)
 
hann dock inte måla det jag hade tänkt idag. men det är ingen brådska, farmor blev glad istället.
det får helt enkelt bli nästa veckas projekt!
 
 




Postat av: Emma

Och jag som tyckte att du redan var brun! ;)

Svar: neeej usch, blekfisen! ;)
Sandra Strömberg

2012-11-09 @ 06:03:58

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!