late breakfast!

skulle egentligen gått upp klockan sju idag. men så skönt som jag sov inatt har jag inte gjort sedan jag började med fitnessfighten. har aldrig i hela mitt liv haft sömnproblem, men jag antar att i och med hårdträning och lite kolhydrater och mycket nyttig mat så får man så mycket energi att kroppen har svårt att varva ner. eller min kropp har haft svårt med det iallafall.
 
eftersom jag sov så skönt bestämde jag mig för att sova lite längre. så vaknade runt halv tio istället. då åkte jag direkt ner med nya bilen till verkstan för att byta till vinterdäck, så nu är det gjort. åkte hem och började fixa med maten till lägertjejerna, idag fick det bli lasange. nu har jag städat undan allt efter lunchen och slängt ihop en morotskaka, sarali kommer i eftermiddag och fikar. fredagar är vår nya mysdag.
 
nu ska jag äntligen äta frukost och läsa dagens tidning. sedan ska jag in till flen, hämta bilen, köpa vin till kvällen och träna på nautan!
 
finaste lyktan jag fick av maria igår, perfekt till mysiga höstkvällar! tack gullis ♥




Postat av: Maria

Tack själv! Det var roligt att äntligen få se din mysiga lya.:-)

Svar: vad kul att du gillade den! :) det får vi göra om snart!!
Sandra Strömberg

2012-11-02 @ 13:14:46

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!