4 dagar senare!

helgen började med att jag hade så otroligt mycket att göra. jobb, träning och dålig sömn. i lördagskväll efter jobbet hade jag tjejgänget härhemma, vi drack lite vin och åt godmat och bara umgicks och hade det mysigt. kan inte ens minnas när vi gjorde det sist.
 
igår på förmiddagen skulle vi spela vår första seriematch och jag var riktigt taggad, efter matchen skulle la familia åka till taxingeslott och äta världens godaste räkmackor och bara mysa. och på kvällen skulle vi ligga i soffan, bänkade framför solsidan, helleniushörna och familjen jones. alltså, det jag vill få fram är hur sjukt mycket jag hade sett fram emot denna dag.
istället börjar jag dagen med att få ett innebandyskott rakt in i höger öga under uppvärmningen och ja, det kändes vill jag lova. tror på riktigt att jag inte har gråtit av fysisk smärta sen jag var liten, men det här, det gjorde ont. öpnnar ögat efter ett tag och ser absolut INGENTING. lollo springer fram till mig, kollar på mig och blir helt hysterisk, som att det var det värsta hon sett i hela sitt liv. jag blir livrädd, ser fortfarande ingenting. smärtan försvinner, men tårarna bara rinner av ren rädsla. tankarna snurrar.. blind på ett öga, aldrig mer innebandy? mamma tvingar med mig till akuten och de skickar oss vidare till sankt erik ögonklinik i stockholm. de mäter trycket och kollar styrkan i ögat. jag börjar under tiden se konturer på saker och ting. men ser fortfarande så pass dåligt att jag inte får köra bil.
 
denna veckan är den avgörande om hur min syn kommer bli i framtiden. måste ligga still i en vecka, hur ska det gå? jooo, det kommer gå asabra. för jag SKA ha min syn tillbaka.
 
så nu ligger jag nerbäddad i soffan framför tvn med en kopp kaffe. mamma har hjälpt mig att handla. massor av tidningar och lite mat. så just nu är jag inte uttråkad men ikväll vill jag hyra massor av filmer, hoppas mamma kan fixa! :)
 




Postat av: Anna

Men usch stackare!:( krya på dig!!kram

Svar: tack snälla! <3 kramis
Sandra Strömberg

2012-10-08 @ 17:40:02
Postat av: Elin

Säg till om du vill ha leverans av flera filmer!:) krya och vila!<3

Svar: åh tack snälla! <3 det kommer jag säkert vilja ;) kramis
Sandra Strömberg

2012-10-08 @ 19:16:35
Postat av: Josephine

Åh, stackare! :( krya på dig! Kram

Svar: tack snälla! :) kramis!
Sandra Strömberg

2012-10-08 @ 19:46:35
Postat av: Johanna

Jag mår så dåligt över det här. Förlåt förlåt förlåt :((!!! Puss! <3

Svar: det är sånt som händer så det behöver du inte göra lilla gumman! <3 PUSSSS
Sandra Strömberg

2012-10-08 @ 20:57:43
URL: http://Gudsfavorit.blogg.se
Postat av: Sofie

Men gumman!!!! :( Håller tummarna! Det är klart att du kommer att få synen tillbaka, det finns inget annat alternativ. Stoooor kraam

Svar: jaaadå, det känns som om det är på bättringsvägen! :) skrev sms till dig häromdagen, men fick inget svar.. kanske hade fel nummer? :) kraaamis till dig
Sandra Strömberg

2012-10-09 @ 13:01:53
Postat av: Sofie

Vad skönt. Sms:ar dig mitt nya nummer. Kram

Svar: tack! :) kramis
Sandra Strömberg

2012-10-09 @ 15:00:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!