lyko!

bästa sidan för kropp & själ. lyko.se (handlar man för över 500 så ingår frakt och leveranstiden ligger på 1-2 dagar!)
 
har beställt hem alla mina favoriter som tagit slut i mitt baddrumsskåp. notan blev runt 1000 lappen. om det är något jag absolut inte lägger mycket pengar på så är det just smink, olika krämer osv. det dyraste jag köper är björn axéns - styling powder mattifying & volume. världens bästa torr & volumeshampoo i samma flaska.
nu är jag iallafall väl förberedd inför lollos besök på torsdag.
 
beställde även ett frisörset för ett kanonpris där 2 olika saxar, borstar, sprayflaska och cape ingick. äntligen kan jag dumpa mammas gamla sax från 80-talet.  
 
några av mina favoriter!
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!