godkväll!

jag är så nöjd med min dag. alltså, bästa dagen på länge. jag har fått helt fantastiska resultat och ja, allt slit var värt det. varenda timme, varenda minut, varenda kaka & varenda måltid!
 
nu ska jag pyssla ihop ett bildkollage med före & efterbilderna så ska ni få se ikväll, så håll utkik och håll tummarna för att jag blir en av de tio finalisterna! :)
 
allt annat som har varit bra med idag är att jag införskaffat mig en toppenfrys. en liten, smidig och billig som passar alldeles perfekt i mitt lilla hem. snälla lennart hjälpte mig att hämta den, tack! och så har jag fått en ny bärbar hemtelefon, känns underbart och kunna ligga i sängen och prata i telefon.
och tillsist.. så har jag kopplat in min router alldeles själv, så nu kan jag sitta/ligga vart jag vill med min bärbara dator, wohooooo. nu är jag glad! jag kan baka, surfa och prata i telefon hur mycket jag vill och vart jag vill!
 
påvägen hem från stan stannade jag på willys och handlade lite mat, helt tomt i både kyl & frys!
(de sålde ut kryddor för 10 kronor styck, så jag passade på att investera i alla kryddor jag gillar och som har saknats på min kryddhylla!)
 
 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!