höst! ♥

precis kommit in från en lång härlig höstpromenad i slowmotion (avslutade med trappan x 5 för att få upp pulsen lite!) har dock fått hälsporre så det gör så sjukt ont när jag går, hoppas det går över snart. tänkte träna ikväll iallafall, så får väl köra lite hårdare då. borde ju inte kännas när man cyklar eller kör på crossen.
 
nu ska jag läsa tidningen och ta mig en kopp kaffe. sedan tänkte jag åka in till mami och städa ur bilen innan det blir mörkt. måste handla lite mat också, helt tomt i kylen. fick äta minimjölk och flingor till frukost idag, buhu!
 
 
trappen!
 
 




Postat av: emmis

haha diggar bilden på "trappen" ;)

Svar: haha, eller hur! ;) charmig bild!
Sandra Strömberg

2012-10-25 @ 19:25:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!