inspiration!

läste på blondinbellas blogg något om att läsarna väljer hennes rubriken till inläggen så skriver hon ut efter det eller något sånt.
 
det påminde mig iallafall om att jag tänkte här om dagen att jag har "snöat in" mig lite. tycker jag skriver tråkigt och om bara samma saker hela tiden. så kom gärna med några kommentarer om vad som är kul att läsa. var gärna anonym om du känner för det, men det skulle vara jättekul att få lite nya idéer och ny inspiration.
 
när man ändå städar kan man ju möblera om lite i sovrummet, blev jättemysigt.
(blir dock inga bra bilder när det är så grått ute!)
 




Postat av: Anonym

Mer bilder på hur du bor!

Svar: absolut, tack för tipset! :) antar att du menar hur det ser ut inne hos mig typ? :)
Sandra Strömberg

2012-10-16 @ 18:12:09

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!