love to bake!

har bakat hela eftermiddagen och knappt börjat med att sortera upp allt inför bloppisen. men det hade jag ju bestämt, att idag skulle jag bara göra det jag känner för! och det slutade med en filmjölkslimpa med nötter, lingon & russin. mjölkchoklads-kladdkaka med kokosbotten & knäckiga havreflarn med mocka och smörkrämsfyllning. och nej, jag har inte smakat och kommer inte göra det heller förrens jag känner att stunden är inne och jag är helt nöjd med mitt slutgiltiga resultat! :) detta var anledningen till att jag ville ha en frys, så jag frysa in dessa gosaker och bjuda på när jag får gäster!
 
nu ska jag dra på mig innebandykläderna och åka till k-holm och köpa påslakan till mamma på ica-maxi som hon hade tittat ut, sedan står 1,5 timmes träning på schemat!
 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!